Néhány "jó tudni" dolog a repüléshez
A felszállások önként választhatók. A leszállás kötelező.
Ha a botkormányt előre nyomod, a házak nagyobbnak látszanak, ha hátra húzod, a házak kisebbednek. (Kivéve, ha sokáig húzva tartod a kormányt, mert akkor a házak egyszercsak hirtelen újra nagyok lesznek.) A repülés nem veszélyes. A zuhanás a veszélyes. Jobb itt lent lenni, és azt kívánni, bárcsak fent lennél, mint fent lenni és azt kívánni, bárcsak lent lennél. Az egyetlen alkalom, amikor túl sok kerozin van a gépben, az amikor lángokban áll. Mindenki tudja, hogy a "jó landolás" az az, amikor a saját lábadon tudod elhagyni a gépet. De csak kevesen tudják, hogy egy "nagyszerű landolás" az, ami után a repülőgépet még lehet újra használni. A helikopter a körbe-körbe forgó és az előre-hátra, fel-le mozgó részek összessége - mindegyik darab össze-vissza, a véletlen elve szerint műkődik. A helikopterek igazából nem is tudnak repülni. Egyszerüen csak annyira rondák, hogy a föld eltaszitja őket magától. 3 egyszerű szabálya van, egy sima landolásnak. Sajnos senki sem tudja őket. Egyetlen dolog, ami rosszabb lehet egy kapitánynál, aki meg sosem repült mint másodpilóta, az egy másodpilóta, aki korábban kapitány volt. Könnyű egy kis szerencséhez jutni repülés közben. Felszálláskor mindig nagy szerencsevel kezdjük. Probáld meg a biztonságos landolásaid számát egyenlőségben tartani a felszállások számával.
|